Grid decor image
Как да подготвим магазина си за великденските празници?
Бизнес управление и стратегии 2023-04-07

Как да подготвим магазина си за великденските празници?

Пролетните празници чукат на вратата, а това е един от чудесните моменти, в които можеш да увеличиш продажбите на магазина си.

Великден е следващият най-голям празник

в празничния календар след Коледа, в който родните потребители се отправят към магазина, за да се подготвят, както подобава.

Като собственик на магазин би искал да сигурен, че ще удовлетвориш максимално потребителските търсения, нали? По тази причина от Fintrade подбрахме няколко ключови съвета, които ще ти помогнат в приготовленията на магазина ти, за да реализираш повече продажби около великденските празници.

Придай “свежа нотка” в подредбата на стоките, за да привлечеш вниманието към тях

Ако следиш блога ни, си наясно колко важно значение има подредбата на стоките в магазина ти или т.нар. мърчандайзинг на стоки. Е, дните преди голямото пазаруване за Великден са точният момент, за да подготвиш вътрешната част на обекта си като пренаредиш стоките си.

Практиката показва, че нареденият по нов начин магазин, води до по-висок процент на продажбите. Истината е, че всички клиенти се вълнуват от новото и го забелязват - подредбата им влияе на подсъзнателно ниво.

Този подход към подредбата на стоките ще създаде у клиента впечатлението за празничност, ново зареждане, качествена стока и т.н. Все неща, които в крайна сметка влияят върху решението за покупка на потребителя.

В сегашния случай на преден план постави стоките, които са най-търсени за празниците. Те следва да са лесно достъпни и подредени по начин, че последователността им да предполага необходимост от това клиентът да се разходи между тях.

Чистият и освежен магазин продава повече - грижи се за обекта си не само по празниците

Друг важен момент, който не трябва да е с приоритет само по празниците, а и по принцип в обекта ти - това е изискването за чистота. Използвай момента за новата подредба на стоките ти сега, за да почистиш отделните части на магазина си.

Чистият магазин е предпоставка за това клиентите ти да останат доволни от посещението си. Този фактор прави силно впечатление и е критерий те да препоръчат магазина ти и на други. Чистотата в магазина е фактор за утвърждаването на по-високо доверие, както и формиране на положителен имидж на магазина ти сред клиентите.

От друга страна, замърсеният под, прашните рафтове с продукти, неприятна миризма, замазани стъкла на витрини, хладилници и т.н. рефлектират негативно върху желанието на клиента за пазаруване.

И това е съвсем нормално. В случай че обектът ти е непочистен, клиентът логично ще си помисли как да съм сигурен, че стоката, предлагана тук, е качествена и прясна, предвид условията, в които се съхранява.

За да избегнеш подобни негативни асоциации от страна на купувачите, нашият съвет е да се заемеш сериозно с почистването му в цялост - рафтове, витрини, хладилници, труднодостъпни ъгли и т.н.

И още - обърни внимание на осветлението, то също има определяща роля при пазаруване. Приятните аромати и подходяща музика биха били чудесни допълнения, които ще мотивират клиентите ти да пазаруват повече.

Осигури нужните количества стоки за празниците, за да си сигурен, че ще отговориш на търсенето

В празничните дни се пазарува повече. По тази причина се увери, че си осигурил достатъчно наличности на стоки за преди, по време на, а и след празниците. Богатият асортимент от тематични продукти за празниците е предпоставка за реализирането на повече приходи и много повече доволни клиенти.

Твоите клиенти са двигателят на бизнеса ти - поставял ли си се на тяхно място?

За да предложиш максимално добро обслужване в магазина си, трябва да си сигурен, че клиентите ти се чувстват доволни и щастливи, когато пазаруват точно от тук.

Никога няма как да си сигурен, че всичко в обекта ти е на 100% за клиента - хора с много и различни търсения, няма как да угодиш на всички. Твоят стремеж обаче винаги трябва да е насочен към това да им предложиш максимума в обслужването.

За целта постави се на мястото на клиентите ти, опитай се да погледнеш през техните очи - кои са нещата, които ти правят впечатление, как протича обслужването в магазина ти и т.н.

Служителите ти са движеща сила - помисли и за тях

Клиентите безспорно са важни, но не с по-малко грижа и внимание следва да подхождаш към служителите си. Те могат да бъдат изключително ценен източник на информация за:

  • Типа продукти, които се купуват;
  • Впечатленията на клиентите;
  • Трудностите в обслужването и други.

Нещо повече, от служителите ти зависи и развитието на бизнеса ти. От тях зависят и продажбите, удовлетвореността в обслужването и други важни елементи. Не забравяй, че те са хората, които ще работят дори и в дните около или дори на самите празници - подхождай с нужното уважение и признателност към тях.

Това ще рефлектира пряко и върху тяхната работа, а оттук и върху клиентското обслужване. Ето защо не бива да пренебрегваш грижата и вниманието към проблемите, търсенията и нуждите на служителите си.

Fintrade e твоят верен съюзник, в случай на нужда от допълнително финансиране

Дори и добре планирана, разходната част от бюджета често не може да бъде напълно предвидена. Тук в помощ на бизнеса идват различните кредитни продукти, които Fintrade може да ти предложи и по-специално бизнес кредитна линия Fintrade Оборот.

Тази кредитна линия е създадена за собственици на малък бизнес. С получените финансови средства можеш да обновиш асортимента си, както и да заредиш повече стока за празниците.

Ако търсиш достъпно гъвкаво решение за финансиране преди, по време на или около предстоящите великденски празници, Fintrade Оборот определено заслужава вниманието ти.

Желаем ти весели и доходоносни великденски празници!

Повиши оборота на своя бизнес

Вземи финансиране до 50 000 лв.

Кандидатствай arrow icon

Често Задавани Въпроси

Финтрейд Файнанс е небанкова финансова институция, специализирана в кредитирането на микро и малкия бизнес. Наш основен приоритет е да осигурим достъп до финансови средства на широк кръг от представители на малкия бизнес в България.

Предлагаме разнообразни финансови решения в областта на кредитирането за бизнеса, основно категоризирани в три кредитни продукта – „Fintrade Оборот“, „Fintrade Plus“ и „Fintrade Инвест“.

За да кандидатстваш за кредит от Финтрейд Файнанс, е необходимо да представител на дружество или ЕТ, което развива дейност, независимо от сектора, в който оперира. Кандидатстването става само от името на юридическо лице или ЕТ.

Получаваш финансови средства спрямо индивидуалните си бизнес нужди. В зависимост от избрания кредитен продукт, ползваш преференциални условия. Развиваш бизнеса си успешно с надежден кредитен партньор.

Прочети още

Grid decor image

Финансиране за твоя бизнес

Fintrade дава възможности за развитие на малкия бизнес. Нашата работа изисква да се доверяваме на клиентите си и знаем, че това си струва труда.

Finance image

Заяви фирмен кредит онлайн.

Кандидатствай arrow icon
Finance image

Получи безплатна консултация.

Заяви среща arrow icon
Finance image

Имаш въпроси? Обади се сега!

+359 700 200 33 0700 200 33 (без допълнително таксуване)