Как да се справим с недоволен клиент
Всеки търговец рано или късно се сблъсква с проблема „недоволен клиент“. Без значение дали не е доволен от предлаганите от теб стоки или услуги или
от обслужването, дали не знае какво иска, или просто не е в настроение, защото е имал лош ден, ти трябва да си подготвен да разрешиш проблема. В тази статия ще ти предложим няколко съвета за това, как да се справяш с трудните клиенти.
Бъди търпелив и запази спокойствие. Независимо каква е причината за недоволството на клиента, дали е прав или не, не бива да се поддаваш на емоциите си, тъй като това само би те въвлякло в спор с него, което допълнително ще го разгневи. Опитай се да загърбиш егото си и да не приемаш лично ситуацията. Никога не казвай в прав текст на недоволен клиент, че греши.
Покажи загриженост. Демонстрирай съпричастност към проблема на клиента. Обясни му, че осъзнаваш колко е ядосан и приемаш сериозно положението. Никога не игнорирай и не омаловажавай гнева на клиентите.
Разбери причините за гнева му. Изслушай клиента и го предразположи да говори. Задавай му правилните въпроси, които ще ти помогнат да разбереш същността на проблема и начина, по който може да бъде решен. Информирай се за трудностите, възникнали впоследствие на възникналия проблем.
Обсъди с клиента възможните решения на проблема. След като вече сте коментирали възникналата неприятна ситуация и евентуално си успял да поохладиш гневa на клиента, обсъди с него възможните начини за разрешаването на проблема. Най-добре е да се намери решение на момента, но в случай, че това е невъзможно и разрешаването би отнело известно време, дай ясен срок.
Компенсирай клиента. За да оставиш приятно усещане у клиента след създалата се критична ситуация – предложи му някаква компенсация за „причиненото неудобство“ – отстъпка от цената при бъдеща покупка,безплатен продукт или услуга.
Освен ценни съвети за своя бизнес, винаги можеш да разчиташ на Финтрейд в случай, че имаш нужда от стоков кредит (оборотни средства), за да обогатиш асортимента си, да направиш подобрения на обекта си или всичко друго, благодарение на което ще генерираш още повече оборот и печалба. Ние помагаме на малкия бизнес да се развива с два специално разработени финансови продукта – Финтрейд Оборот и Финтрейд Инвест. Ако имаш някакви въпроси, винаги можеш да ни потърсиш на 0 700 200 33 без допълнително таксуване или да кандидатстваш за бизнес кредит бързо и лесно от нашата онлайн форма.
Често Задавани Въпроси
Кои сме ние?
Финтрейд Файнанс е небанкова финансова институция, специализирана в кредитирането на микро и малкия бизнес. Наш основен приоритет е да осигурим достъп до финансови средства на широк кръг от представители на малкия бизнес в България.
Какво предлагаме?
Предлагаме разнообразни финансови решения в областта на кредитирането за бизнеса, основно категоризирани в три кредитни продукта – „Fintrade Оборот“, „Fintrade Plus“ и „Fintrade Инвест“.
Какви са критериите за кандидатстване?
За да кандидатстваш за кредит от Финтрейд Файнанс, е необходимо да представител на дружество или ЕТ, което развива дейност, независимо от сектора, в който оперира. Кандидатстването става само от името на юридическо лице или ЕТ.
Какви са ползите, ако взема финансиране от Финтрейд?
Получаваш финансови средства спрямо индивидуалните си бизнес нужди. В зависимост от избрания кредитен продукт, ползваш преференциални условия. Развиваш бизнеса си успешно с надежден кредитен партньор.
Прочети още
6 лесни начина, с които да реализираш повече прода...
Да имат повече продажби и да реализират добри печалби, е цел на всеки търговец. Специално за теб подбрахме 6 практ...
Към статията10 маркетинг идеи за твоя бизнес по повод Великден
Пролетта е тук, а с идването ѝ предстоят и едни от най-светлите празници в календара, сред които и най-големият – Великд...
Към статията5 лесни стъпки, с които да достигнеш купувачите си...
Откриването на целева аудитория е ключът към стабилните и нарастващи приходи от предлаганите продукти или услуги. Същевр...
Към статиятаФинансиране за твоя бизнес
Fintrade дава възможности за развитие на малкия бизнес. Нашата работа изисква да се доверяваме на клиентите си и знаем, че това си струва труда.