Grid decor image
Как да се справим с недоволен клиент
Бизнес управление и стратегии 2018-03-31

Как да се справим с недоволен клиент

Всеки търговец рано или късно се сблъсква с проблема „недоволен клиент“. Без значение дали не е доволен от предлаганите от теб стоки или услуги или

от обслужването, дали не знае какво иска, или просто не е в настроение, защото е имал лош ден, ти трябва да си подготвен да разрешиш проблема. В тази статия ще ти предложим няколко съвета за това, как да се справяш с трудните клиенти.

Бъди търпелив и запази спокойствие. Независимо  каква е причината за недоволството на клиента, дали е прав или не, не бива да се поддаваш на емоциите си, тъй като това само би те въвлякло в спор с него, което  допълнително ще го разгневи. Опитай се да загърбиш егото си и да не приемаш лично ситуацията. Никога не казвай в прав текст на недоволен клиент, че греши.

Покажи загриженост. Демонстрирай съпричастност към проблема на клиента. Обясни му, че осъзнаваш колко е ядосан и приемаш сериозно положението. Никога не игнорирай и не омаловажавай гнева на клиентите.

Разбери причините за гнева му. Изслушай клиента и го предразположи да говори. Задавай му правилните въпроси, които ще ти помогнат да разбереш същността на проблема и начина, по който може да бъде решен. Информирай се за трудностите, възникнали впоследствие на възникналия проблем.

Обсъди с клиента възможните решения на проблема. След като вече сте коментирали възникналата неприятна ситуация и евентуално си успял да поохладиш гневa на клиента, обсъди с него възможните начини за разрешаването на проблема. Най-добре е да се намери решение на момента, но в случай, че това е невъзможно и разрешаването би отнело известно време, дай ясен срок.

Компенсирай клиента. За да оставиш приятно усещане у клиента след създалата се критична ситуация – предложи му някаква компенсация за „причиненото неудобство“ – отстъпка от цената  при бъдеща покупка,безплатен продукт или услуга.

Освен ценни съвети за своя бизнес, винаги можеш да разчиташ на Финтрейд в случай, че имаш нужда от стоков кредит (оборотни средства), за да обогатиш асортимента си, да направиш подобрения на обекта си или всичко друго, благодарение на което ще генерираш още повече оборот и печалба. Ние помагаме на малкия бизнес да се развива с два специално разработени финансови продукта – Финтрейд Оборот и Финтрейд Инвест. Ако имаш някакви въпроси, винаги можеш да ни потърсиш на 0 700 200 33 без допълнително таксуване или да кандидатстваш за бизнес кредит бързо и лесно от нашата онлайн форма.

Повиши оборота на своя бизнес

Вземи финансиране до 50 000 лв.

Кандидатствай arrow icon

Често Задавани Въпроси

Финтрейд Файнанс е небанкова финансова институция, специализирана в кредитирането на микро и малкия бизнес. Наш основен приоритет е да осигурим достъп до финансови средства на широк кръг от представители на малкия бизнес в България.

Предлагаме разнообразни финансови решения в областта на кредитирането за бизнеса, основно категоризирани в три кредитни продукта – „Fintrade Оборот“, „Fintrade Plus“ и „Fintrade Инвест“.

За да кандидатстваш за кредит от Финтрейд Файнанс, е необходимо да представител на дружество или ЕТ, което развива дейност, независимо от сектора, в който оперира. Кандидатстването става само от името на юридическо лице или ЕТ.

Получаваш финансови средства спрямо индивидуалните си бизнес нужди. В зависимост от избрания кредитен продукт, ползваш преференциални условия. Развиваш бизнеса си успешно с надежден кредитен партньор.

Прочети още

Grid decor image

Финансиране за твоя бизнес

Fintrade дава възможности за развитие на малкия бизнес. Нашата работа изисква да се доверяваме на клиентите си и знаем, че това си струва труда.

Finance image

Заяви фирмен кредит онлайн.

Кандидатствай arrow icon
Finance image

Получи безплатна консултация.

Заяви среща arrow icon
Finance image

Имаш въпроси? Обади се сега!

+359 700 200 33 0700 200 33 (без допълнително таксуване)