Grid decor image
6 лесни начина, с които да реализираш повече продажби за Великден
Маркетинг и Продажби 2024-04-18

6 лесни начина, с които да реализираш повече продажби за Великден

Да имат повече продажби и да реализират добри печалби, е цел на всеки търговец.  Специално за теб подбрахме 6 практични и лесни начина,

с които да постигнеш тази цел: 

Посещението в магазина ти трябва да бъде приятно изживяване

Най-добрите ти оферти трябва да са разположени на видно място в магазина. В идеалния случай още на входа клиентът следва да ги забележи и да пожелае да ги купи. Голямо значение има визуалното представяне на стоките ти в магазина. Наличието на достатъчно пространство за разминаване и спокойно разглеждане на стоките е ключово за изживяването на клиента по време на пазаруване.

На рафтовете не бива да има празни места, но и не трябва да са претъпкани. Обектът ти следва да е добре почистен, да ухае свежо, а като допълнение може да звучи и приятна фонова музика. Доказано е, че музиката влияе върху емоциите на клиента и може да го подтикне да пазарува.

Заложи на стратегическа подредба на стоките си в магазина

Представи на клиента стоките си по начин, който да го накара да купи няколко, свързани помежду си продукта. Когато говорим за Великден например, добра комбинация са в близост до яйцата да има и бои, стикери и ред други артикули, служещи за тематична декорация. При месните продукти можеш да позиционираш и различни сосове и подправки.

Улесни клиентите си, за да купуват повече

Освен стратегическа подредба на стоките, много важни са и на вид прости, но ключови елементи: като достатъчно големи кошове за пазаруване или колички. Неслучайно известните вериги предлагат на клиентите си колички и кошници с голяма вместимост. Идеята е посетителите да ги напълнят. Ако те са малки, много вероятно е клиентът да се откаже да пазарува, защото просто мястото му е свършило и ще реши да напусне обекта ти.

Накарай клиентите си да купят неща, които обикновено не купуват

Стоките на промоция в магазина винаги се отличават от тези, които са с регулярна цена. Това също не е случайно. Дори хората да са отишли със списък за пазаруване, който да следват стриктно, щом видят стоки с намаление, те са склонни да ги купят, дори да не присъстват в пазарския им лист. По празниците, а и в различните сезони, добра идея е да правиш преподредба на магазина. Това влияе върху настроението на хората и желанието им да пазаруват в обекта ти.

Зареди пресни и свежи стоки за сезона, но внимателно

Свежите месни продукти, зеленчуци и други стоки, характерни за великденските празници, са голям риск за търговеца. Те се развалят по-бързо и ако не бъдат продадени навреме, то това означава чиста загуба на пари. Ето защо много внимателно трябва да подходиш към количествата, които ще заредиш.

По-добре е да поръчаш по-малко и да имаш готовност за бързо зареждане, в случай че стоката свърши, отколкото да разполагаш с големи налични количества, които ще трябва да се бракуват, ако не бъдат продадени.

Купувачите не обичат да чакат - увери се, че имаш достатъчно персонал

Около Великден, а и всеки друг празник, хората пазаруват повече, отколкото по друго време от годината. Едно е сигурно - клиентите се изнервят, когато трябва да чакат твърде дълго. В този ред на мисли, следва да изградиш внимателно графика с отпуски и смени на служителите, за да се увериш, че ще имаш достатъчно персонал, обслужващ посетителите.

Бъди сигурен, че клиентите подсъзнателно забелязват всеки от изброените елементи, както и положените усилия да им осигуриш максимално добро обслужване. Това е гаранция, че доволните потребители ще се върнат отново в магазина.

Имаш нужда от пари, за да посрещнеш нуждите на клиентите си изцяло? Fintrade е твоят верен съюзник - довери ни се!

Повиши оборота на своя бизнес

Вземи финансиране до 50 000 лв.

Кандидатствай arrow icon

Прочети още

Grid decor image

Финансиране за твоя бизнес

Fintrade дава възможности за развитие на малкия бизнес. Нашата работа изисква да се доверяваме на клиентите си и знаем, че това си струва труда.

Заяви фирмен кредит онлайн.

Заяви фирмен кредит онлайн.

Кандидатствай arrow
Получи безплатна консултация.

Получи безплатна консултация.

Заяви среща arrow
Имаш въпроси? Обади се сега!

Имаш въпроси? Обади се сега!

+359 700 200 33 0700 200 33 (без допълнително таксуване)