Grid decor image
С тези 4 маркетинг подхода можеш да увеличиш продажбите си за 8-ми март
Маркетинг и Продажби 2024-02-21

С тези 4 маркетинг подхода можеш да увеличиш продажбите си за 8-ми март

Празничният дух витае и все по-настойчиво ни напомня за идващата пролет. След Свети Валентин  идва и друг

красив празник. В него важен е не кой да е, а дамите, които присъстват в живота на всеки един от нас 8-ми март.

От максимално възползване от силата на социалните мрежи, до създаването на креативни изживявания в магазина ти - тази статия е най-доброто ръководство, с което да увеличиш продажбите си с помощта на точно 4 маркетинг подхода.

#1 Разбери купувачите си

Всяка маркетингова компания, била тя за 8-ми март или друга, за да има успех, започва с разбирането на целевия ти пазар. Този момент следва да ти служи като отправна точка при планирането на каквито и да било маркетингови идеи и стратегии. В този ред на мисли, преди да приложиш на практика конкретни маркетинг съвети, е важно да разбереш купувачите си.

8-ми март е празник, който обхваща широка група от потенциални купувачи, съответно потребители на дадена услуга. Мъжете купуват подаръци, цветя и други за своите половинки. Роднини, колеги и други търсят най-добрите подаръци за дамите, с които споделят дом и/или работно място.

Обикновено най-предпочитани са цветята - затова цветарският ти магазин трябва да бъде подготвен подобаващо. Разбира се, не по-малко търсени са подаръци като бижута например. Салоните за красота, студията за масажи, ресторантите, а и къщите за гости и хотелите също са предпочитан вариант за подаряване на положителни преживявания на дамите по повод празника им.

#2 Подходи креативно с промоциите си

Подобно на много други празници, 8-ми март дава възможност да развихриш потенциала си и да предложиш неустоими промоционални оферти. Добре е те да бъдат с ограничен период от време - специални предложения за дамите, които осмислят живота ни, валидни само Х дни преди Осми март на Х цена.

Тематични пакети могат да предложат различните обекти, съобразно типа продукти и/или услуги, които предлагат. Промоции тип “Романтично бягство за двама”, “Релакс и почивка за двама” и други, дори и не конкретно насочени към двойки, биха били от полза.

Всички промоции, които ще предложиш, независимо дали ще са под формата на ваучери, карти и други, е добре да бъдат проектирани така, че да насочват към празника на жената. Същевременно да резонират и с твоята марка.

#3 Възползвай се от силата на социалните мрежи

Социалните мрежи са отличен начин да вдигнеш шум около планираните дейности за промоции отрано. По този начин увеличаваш шансовете потенциалните клиенти да се възползват от тях навреме.

Ключов момент тук е да адаптираш съдържанието си (текстово и визуално), реклама и други инструменти, които социалните мрежи предлагат, съобразно темата за 8-ми март. Онлайн присъствието днес е ключово за всеки един бизнес. По тази причина не го подценявай, а се възползвай максимално от него.

#4 Маркетинг и реклама в обекта ти

Наред за онлайн рекламата си, следва да се погрижиш и за тази в обекта си. Търговските ти площи, витрини и т.н. е добре да напомнят на преминаващите за наближаващия 8-ми март. Наборът от инструменти тук е наистина широк - цветни арки, декорации, витрини, дисплеи и много други. Освен че имат чисто рекламна функция, те биха допринесли и за празничната атмосфера. Изборът зависи преди всичко от целите и възможностите ти.

Имаш други идеи, но са ти нужни пари? Не се колебай да се довериш на Финтрейд. Виж кредитните ни продукти тук и направи избора си още сега!


Повиши оборота на своя бизнес

Вземи финансиране до 50 000 лв.

Кандидатствай arrow icon

Прочети още

Grid decor image

Финансиране за твоя бизнес

Fintrade дава възможности за развитие на малкия бизнес. Нашата работа изисква да се доверяваме на клиентите си и знаем, че това си струва труда.

Заяви фирмен кредит онлайн.

Заяви фирмен кредит онлайн.

Кандидатствай arrow
Получи безплатна консултация.

Получи безплатна консултация.

Заяви среща arrow
Имаш въпроси? Обади се сега!

Имаш въпроси? Обади се сега!

+359 700 200 33 0700 200 33 (без допълнително таксуване)