Grid decor image
Вземи максимума от Свети Валентин за цветарския си магазин
Маркетинг и Продажби 2024-02-08

Вземи максимума от Свети Валентин за цветарския си магазин

Цветята са един от символите на любовта и уважението - предпочитан избор за подарък, с който да изразим обичта си. Това е и

причината да им обърнем особено внимание точно сега, в предстоящия празничен сезон и по-конкретно идващият Свети Валентин.

Ако си собственик на цветарски магазин (щом четеш тези редове, то вероятно си), изключително важно е да подготвиш обекта си за предстоящия наплив от купувачи. Предлагаме ти няколко съвета как да вземеш максимума от Деня на влюбените за магазина си за цветя.

Възползвай се от наплива от клиенти, за да предложиш абонаментна услуга и/или членство

Най-точният момент да рекламираш програмите си за членство и/или друга форма на абонамент в цветарския ти магазин е именно периодът около Свети Валентин. Причината е, че точно сега магазинът ти ще бъде посетен от мнозина купувачи в търсене на перфектния подарък за своята половинка.

Абонаментната ти услуга и/или участие в програма за членство може да намери израз във ваучери/карти за отстъпка от следваща покупка, привличане на купувачи към програми за лоялност (трупане на бонус точки) или друго.

Възползвай се от наплива от клиенти, за да ги задържиш, предлагайки им основателна причина да се върнат в магазина ти отново - по повод личен празник, във връзка с наближаващия 8 март и/или по каквато и да е друга причина.

Предложи оферта и за онези, решили да зарадват половинката си в последния момент

Забързаният начин на живот често кара хората да отлагат важни покупки, в т.ч. и тези, свързани с избора на подарък за половинките им. В този ред на мисли, важно е да има поне един цветарски магазин в града/квартала и/или където и да е, който ще “спаси” положението.

Този “спасител” може да е именно твоят магазин за цветя, защото винаги има някой, който чака последния момент. Бъди готов с решенията си за тези купувачи - имай оферти и за тях. Не забравяй, че тази помощ, оказана в точния момент, може да е причина да спечелиш не един, а няколко нови лоялни клиенти.

Подаръчните ваучери/карти - защо е важно да бъдат част от асортимента ти с цветя?

Всички ще изберат цветя за своята половинка - дали ще е стандартен букет, цветни композиции или друг тип аранжировка, няма значение. Често обаче цветята сами по себе си не са достатъчни и клиентите търсят нещо допълнително. Много удачен вариант за продукт, който ще предостави тази добавена стойност към цветята, са подаръчните ваучери.

Подаръчните ваучери с определена стойност за покупка  от магазина ти, а защо не и получаване на услуга или възможност за покупка от твой бизнес партньор - салон за красота, масажно студио и т.н., са чудесен начин да добавите стойност към своя основен продукт.

Подаръчните ваучери винаги са предпочитан избор, става ли въпрос за подаръци днес. И това далеч не е случайно. Истината е, че никой не иска да направи подарък, който може да не се хареса на другия. С ваучера за подарък този риск е елиминиран, защото получателят му сам може да направи своя избор според предпочитанията си.

На финала: Свети Валентин наближава, подготви се

Денят на влюбените чука на вратата, но все още имаш време да направиш така, че да вземеш максимума за цветарския си магазин от този красив празник. Надяваме се, че идеите, които ти представихме тук, ще ти бъдат от полза. Ако са ти нужни допълнителни средства в изпълнение на тези и/или каквито и да е други идеи в помощ на бизнеса ти, Финтрейд е насреща.

Разгледай кредитните ни продукти и избери точния за теб още сега от тук!

Повиши оборота на своя бизнес

Вземи финансиране до 50 000 лв.

Кандидатствай arrow icon

Прочети още

Grid decor image

Финансиране за твоя бизнес

Fintrade дава възможности за развитие на малкия бизнес. Нашата работа изисква да се доверяваме на клиентите си и знаем, че това си струва труда.

Заяви фирмен кредит онлайн.

Заяви фирмен кредит онлайн.

Кандидатствай arrow
Получи безплатна консултация.

Получи безплатна консултация.

Заяви среща arrow
Имаш въпроси? Обади се сега!

Имаш въпроси? Обади се сега!

+359 700 200 33 0700 200 33 (без допълнително таксуване)