„Финтрейд Бизнес Награди“ 2016
Финтрейд ще проведе пресконференция за обявяване началото на конкурс за микро и малък бизнес „Финтрейд Бизнес Награди“ за 2016.
На 31 май, вторник, от 10.30 ч.,
в Пресклуб – НДК, Финтрейд Файнанс АД ще проведе събитие за представителите на медиите, на което ще обяви началото на ежегодния си национален конкурс ФИНТРЕЙД БИЗНЕС НАГРАДИ за 2016.
Инициативата е предизвикателство за всички предприемачи от микро и малкия бизнес в България, които имат иновативни идеи как да развият съществуващия си бизнес с инвестиция от 5 000 лв. С конкурса Финтрейд цели да стимулира индивидуалния бизнес потенциал във всички региони на България в областите на търговията, услугите и земеделието.
По време на събитието ще бъдат показани резултатите от изследване сред микро и малки фирми в секторите търговия, услуги и селско стопанство. Изследването е проведено от Агенция за маркетингови изследвания TNS BBSS по поръчка на „Финтрейд Файнанс” АД.
Партньори на инициативата са Българска стопанска камара (БСК), Management Financial Group (MFG) и Btv Web.
В пресконференцията участие ще вземат участие г-н Николай Николов – Изпълнителен директор на „Финтрейд Файнанс“ АД; Божидар Данев – Изпълнителен председател на Българска стопанска камара; Петър Ризов – Член на Съвета на директорите на Management Financial Group; Катя Петрова - Изследовател в TNS BBSS.
Прочети още
5 начина кварталните хранителни магазини да се кон...
Кварталните хранителни магазини са неразделна част от ежедневието на хората. Те осигуряват удобство, близост и човешко о...
Към статиятаКак автосервизите да се подготвят за натоварения з...
Зимата е най-интензивният период за автосервизите. Студът, влагата и снегът създават множество проблеми за автомобилите ...
Към статиятаСъвети за увеличаване на продажбите на дрехи и акс...
Студените месеци носят със себе си не само по-ниски температури, но и нови възможности за търговците на дрехи и аксесоар...
Към статията
Финансиране за твоя бизнес
Fintrade дава възможности за развитие на малкия бизнес. Нашата работа изисква да се доверяваме на клиентите си и знаем, че това си струва труда.