Grid decor image
4 начина за успешна реклама на твоя бизнес
Маркетинг и Продажби 2017-12-13

4 начина за успешна реклама на твоя бизнес

Рекламата е един от най-важните фактори за развитие на всеки бизнес. Без значение дали продаваш стоки или услуги, за да бъдат купувани предлаганите от теб

продукти,  потребителите първо трябва да научат за твоя бизнес. В тази статия ще ти предложим няколко съвета, за това как да успешно да рекламираш своя бизнес.

За целта  първо трябва да определиш кои са основните ти потребители – възрастта им, къде живеят, какви са техните доходи и интереси.

Ето и 4-те основни начина, чрез които можеш да рекламираш бизнеса си:

1. Рекламни материали

Ако сега отваряш магазин, можеш да разпространиш  листовки  в квартала, в който ще се намира, за да уведомиш по атрактивен начин потенциалните си клиенти за типа артикули, които ще продаваш и точното местоположение на търговския обект. В случай, че вече имаш работещ бизнес, чрез разпространение на листовки и брошури можеш да обявяваш различни промоции, отстъпки, атрактивни услуги и стоки. Друг вид рекламни материали са и календари, запалки, химикалки, плакати и всичко останало, което може да остане в ръцете на потенциалните ви клиенти.

2. Онлайн реклама

В днешно време, все повече хора рекламират своя бизнес онлайн, като по този начин достигат до по-голям брой потребители. Тук вариантите са да рекламираш, като създадеш собствен интернет сайт, където да промотираш своите продукти или услуги, да рекламираш в различни социални мрежи или да провеждаш рекламни кампании в чужди сайтове. Интернет рекламата през последните години се превръща във водеща рекламна форма, която е дори задължителна при услуги, предлагащи се онлайн. Тя позволява много по-тясно таргетиране на аудиторията, следене на точни резултати при наличие на онлайн магазин и осъществяване на директни продажби.

3. Медийна реклама

Можеш да рекламираш своя бизнес и в различни печатни издания – вестници и списания или да направиш своя телевизионна или радио реклама. За целта е нужно да определиш кои медии следят твоите потребители, тъй като всяка медия има собствена целева публика. За да бъде ефективна медийната рекламна  кампания е много важна повтаряемостта, като хората трябва да се натъкват на рекламата ти отново и отново. Еднократното излъчване не носи добър резултат, поради което е нужно да избереш медия, която да отговаря на бюджета ти и да можеш да я ползваш постоянно. При радио и телевизионната реклама трябва да се отдели и бюджет за направа на клип, чрез който да се промотират услугите или продуктите ти. Успехът на рекламната кампания зависи до голяма степен от начина, по който ще представиш своите предимства пред тези на конкурентите.

4. Външна реклама

Можеш да рекламираш бизнеса си и чрез външна реклама – билбордове, неонови реклами, банери (транспаранти), рекламни табели, транспортна реклама и други подобни форми. Ако се спреш на този вариант, трябва да наблегнеш на дизайна на изображението – то трябва да е атрактивно и да привлича от пръв поглед вниманието на минаващите покрай него. Обикновено този тип реклама се използва за изграждане и утвърждаване  на положителния имидж на съответната марка, като за по-добър резултат на кампанията е препоръчително тя да бъде съчетана и с някоя от другите рекламни форми.

 

Трябва да знаеш, че какъвто и подход да избереш, за да рекламираш своите продукти, много е важно чрез рекламата да предадеш на клиента следното послание:  каква е изгодата, която твоите продукти или услуги ще му донесат и с какво те се отличават от сходните такива, предлагани на пазара.

Освен ценни съвети за своя бизнес, винаги можеш да разчиташ на Финтрейд в случай, че имаш нужда от стоков кредит (оборотни средства), за да обогатиш асортимента си, да направиш подобрения на обекта си или всичко друго, благодарение на което ще генерираш още повече оборот и печалба. Ние помагаме на малкия бизнес да се развива с два специално разработени финансови продукта – Финтрейд Оборот и Финтрейд Инвест. Ако имаш някакви въпроси, винаги можеш да ни потърсиш на 0 700 200 33 без допълнително таксуване или да кандидатстваш за бизнес кредит бързо и лесно от нашата онлайн форма.

Повиши оборота на своя бизнес

Вземи финансиране до 50 000 лв.

Кандидатствай arrow icon

Често Задавани Въпроси

Финтрейд Файнанс е небанкова финансова институция, специализирана в кредитирането на микро и малкия бизнес. Наш основен приоритет е да осигурим достъп до финансови средства на широк кръг от представители на малкия бизнес в България.

Предлагаме разнообразни финансови решения в областта на кредитирането за бизнеса, основно категоризирани в три кредитни продукта – „Fintrade Оборот“, „Fintrade Plus“ и „Fintrade Инвест“.

За да кандидатстваш за кредит от Финтрейд Файнанс, е необходимо да представител на дружество или ЕТ, което развива дейност, независимо от сектора, в който оперира. Кандидатстването става само от името на юридическо лице или ЕТ.

Получаваш финансови средства спрямо индивидуалните си бизнес нужди. В зависимост от избрания кредитен продукт, ползваш преференциални условия. Развиваш бизнеса си успешно с надежден кредитен партньор.

Прочети още

Grid decor image

Финансиране за твоя бизнес

Fintrade дава възможности за развитие на малкия бизнес. Нашата работа изисква да се доверяваме на клиентите си и знаем, че това си струва труда.

Finance image

Заяви фирмен кредит онлайн.

Кандидатствай arrow icon
Finance image

Получи безплатна консултация.

Заяви среща arrow icon
Finance image

Имаш въпроси? Обади се сега!

+359 700 200 33 0700 200 33 (без допълнително таксуване)