Бизнес без конкуренция! Възможно ли е това?
Краткият отговор е: все по-възможно. Парадоксално, но колкото по-конкурентен става светът, толкова по-голям шанс имат онези, които не работят на принципа на конкуренцията.
Тоест, не копират
продукти, не се състезават, не гледат непрекъснато файловете с годишните печалби на фирмата-съседка и други такива. Изобщо тези здравословни практики докараха много бизнеси до прегаряне и загуба на ценен персонал.
Не само това. Загуба на лицето на продуктите си. Възможно ли е да има бизнес без конкуренция? Да! Съвсем възможно е. Дори и идеята зад продукцията да не е чак толкова гениална.
Бизнесът без конкуренция печели много категорично клиентите си. Един по един, постепенно и всеки един им е важен. Бизнесът, който се конкурира прилича на ревността – той гледа настрани, но не се развива или подобрява сам по себе си.
Бизнесът може да разцъфтява отвътре навън и да доставя много, ако изгради това поведение у служителите си. Този начин на мислене. Бизнесът не бива да се опитва да впечатли.
Когато се опитва да впечатли – той се озовава редом до конкуренцията, която също се мъчи да впечатлява. Най-красивият човек е красивия, който не знае, че е такъв. Който не е осъзнал тази си черта. С бизнеса е същото.
Нека бъдете открити заради нещо съществено, по нещо интересно и истинско. Без конкуренция значи изключителна увереност в развитието на твоя личен продукт или услуга, а това ще дойде отвътре.
Това не значи да не ползваш добрите практики, просто означава да развиеш сегмента си отвътре-навън, на база креативност и идейност, на база на идеите на служителите и онези, които искат да видят идеите ви реализирани.
А те би следвало да са отвътре. Има бизнеси, които пращат работниците си да разучават тактите и тайните на други бизнеси. Това е безмислено. Ти никога няма да знаеш всичко, което правят, мислят или планират другите в съседната бизнес сграда. Следователно борбата е безсмислена.
Изгради бизнеса си без да се конкурираш, състезавай се само със себе си и със своите противоречия или идеи. Така ще ги отличаваш, ще изградиш линия на развитие. И колкото и бизнесът ти да прилича на някой друг, то твоят винаги ще има нещо отличително, дори ако предлагаш сходна услуга.
Не се бори само по цени. Това е негативен път. Много често услуги и стоки печелят на високи цени, без да има агресивна конкуренция. Просто се отличават категорично и заявяват присъствието си ясно на пазара.
Често Задавани Въпроси
Кои сме ние?
Финтрейд Файнанс е небанкова финансова институция, специализирана в кредитирането на микро и малкия бизнес. Наш основен приоритет е да осигурим достъп до финансови средства на широк кръг от представители на малкия бизнес в България.
Какво предлагаме?
Предлагаме разнообразни финансови решения в областта на кредитирането за бизнеса, основно категоризирани в три кредитни продукта – „Fintrade Оборот“, „Fintrade Plus“ и „Fintrade Инвест“.
Какви са критериите за кандидатстване?
За да кандидатстваш за кредит от Финтрейд Файнанс, е необходимо да представител на дружество или ЕТ, което развива дейност, независимо от сектора, в който оперира. Кандидатстването става само от името на юридическо лице или ЕТ.
Какви са ползите, ако взема финансиране от Финтрейд?
Получаваш финансови средства спрямо индивидуалните си бизнес нужди. В зависимост от избрания кредитен продукт, ползваш преференциални условия. Развиваш бизнеса си успешно с надежден кредитен партньор.
Прочети още
Подобри клиентската лоялност като използваш първия...
Първият учебен ден е важен момент не само за учениците и родителите, но и златна възможност за малките и средни бизнеси ...
Към статията4 грешки, които да избегнеш при подготовката на би...
Периодът около първия учебен ден е един от най-вълнуващите и натоварващи в годината, както за родители и ученици, така и...
Към статията5 насоки как да стартираш успешен бюти бизнес
Бюти индустрията просперира. Студиа за красота, фризьорски салони, естетични центрове и т.н. се отварят сравнително чест...
Към статиятаФинансиране за твоя бизнес
Fintrade дава възможности за развитие на малкия бизнес. Нашата работа изисква да се доверяваме на клиентите си и знаем, че това си струва труда.