Как да отворя магазин за дрехи
Мечтаеш да стартираш свой собствен бизнес и у теб се е зародила идеята да отвориш магазин за дрехи и аксесоари. Трябва да знаеш, че както
всеки друг бизнес и този има своите специфики. В тази статия ще ти дадем няколко основни стъпки, които трябва да следваш, за да може да превърнеш твоята идея за магазин за дрехи в успешен бизнес.
Какви дрехи ще продаваш
Първоначално е нужно да решиш какъв тип дрехи ще предлагаш в твоя магазин – дали ще са спортни или делови и елегантни, дамски, мъжки, детски или смесени и най-важното – в какви граници ще е техния ценови диапазон – маркови и по-скъпи или по-масови и на по-ниски цени. Това твое решение трябва да съобразиш с това какви средства си решил, че можеш да инвестираш в твоето бизнес начинание, дали ще разчиташ на собствени средства или ще се наложи да изтеглиш кредит за започване на твоя бизнес.
Намери си доставчици
Съобразно типа дрехи, които си решил да предлагаш в твоя магазин, трябва да намериш подходящите доставчици, от които ще ги зареждаш – могат да бъдат български производители, а може да внасяш своята стока от чужбина, но тогава трябва да предвидиш по-дългите срокове за доставка и митническите и транспортни разходи. Също така, има и вариант сам да шиеш дрехите, които ще предлагаш в магазина си, но в този случай ще ти е нужно да наемеш квалифицирани шивачи и да осигуриш необходимото оборудване. При този вариант трябва добре да пресметнеш разходите необходими за оборудване, наем на помещение, персонал, както и материали и да прецениш на база това каква е стойността на продаваните дрехи и дали ще бъде рентабилно за твоя стартиращ малък бизнес.
Да намериш подходящо помещение
При избора на местоположението на твоя магазин за дрехи е много важно да се съобразиш с типа дрехи, които ще предлагаш. Ако си се спрял на по-скъпи и маркови дрехи е хубаво магазинът ти да се намира в централната търговска част на града или в някой от големите търговски центрове, или да бъде в някой от “по-скъпите квартали“, където живеят хора с по-високи доходи.
Отдели средства за откриване на обекта и реклама
За да бъде забелязан твоя магазин е хубаво да направиш тържествено откриване на обекта – нека то да бъде бляскаво и със стил. По този начин ще привлечеш вниманието на твоите потенциални клиенти, а в случай, че не направиш достатъчно „шумно“ откриване на твоя обект има голям шанс той да остане „невидим”. В първите дни след откриването, можеш да раздаваш малки подаръчета на своите клиенти, а също и талони с отстъпка при следваща покупка, с което ще ги привлечеш да те посетят отново. Рекламата в интернет също е изключително подходяща, за да промотираш откриването на своя магазин. Този тип реклама позволява все по-тясно таргетиране по пол, възраст, местоположение и дори можеш да заложиш на определен териториален обхват, за да бъде видима рекламата само от аудитория в близост до обекта ти.
Подреди правилно дрехите в магазина
Можеш да подредиш дрехите по различни типове – отделно поли, отделно панталони, отделно блузи и т.н., като по този начин ще улесниш своите клиенти бързо да се ориентират и да намерят конкретната дреха, която търсят. Можеш също да аранжираш и няколко ансамбли, като комбинираш подходящи една с друга дрехи – пола с блуза и подходящ аксесоар, рокля със сако, като по този начин можеш да подтикнеш купувачът да направи повече от една покупка. В никакъв случай не бива да излагаш твърде много стока, тъй като така магазинът ти би изглеждал препълнен и това би отблъснало клиентите. Изложи по един, два размера от модел, а останалите съхранявай във вътрешен склад. Обърни особено внимание на подредбата на витрината – тя е първото , което твоите клиенти ще забележат и именно изложените дрехи могат да ги подтикнат да влязат и да разгледат. Излагай най-атрактивните си модели, като ги комбинираш правилно и подменяй редовно с нови.
Освен ценни съвети за своя бизнес, винаги можеш да разчиташ на Финтрейд в случай, че имаш нужда от стоков кредит (оборотни средства), за да обогатиш асортимента си, да направиш подобрения на обекта си или всичко друго, благодарение на което ще генерираш още повече оборот и печалба. Ние помагаме на малкия бизнес да се развива с два специално разработени финансови продукта – Финтрейд Оборот и Финтрейд Инвест. Ако имаш някакви въпроси, винаги можеш да ни потърсиш на 0 700 200 33 без допълнително таксуване или да кандидатстваш за бизнес кредит бързо и лесно от нашата онлайн форма.
Често Задавани Въпроси
Кои сме ние?
Финтрейд Файнанс е небанкова финансова институция, специализирана в кредитирането на микро и малкия бизнес. Наш основен приоритет е да осигурим достъп до финансови средства на широк кръг от представители на малкия бизнес в България.
Какво предлагаме?
Предлагаме разнообразни финансови решения в областта на кредитирането за бизнеса, основно категоризирани в три кредитни продукта – „Fintrade Оборот“, „Fintrade Plus“ и „Fintrade Инвест“.
Какви са критериите за кандидатстване?
За да кандидатстваш за кредит от Финтрейд Файнанс, е необходимо да представител на дружество или ЕТ, което развива дейност, независимо от сектора, в който оперира. Кандидатстването става само от името на юридическо лице или ЕТ.
Какви са ползите, ако взема финансиране от Финтрейд?
Получаваш финансови средства спрямо индивидуалните си бизнес нужди. В зависимост от избрания кредитен продукт, ползваш преференциални условия. Развиваш бизнеса си успешно с надежден кредитен партньор.
Прочети още
6 лесни начина, с които да реализираш повече прода...
Да имат повече продажби и да реализират добри печалби, е цел на всеки търговец. Специално за теб подбрахме 6 практ...
Към статията10 маркетинг идеи за твоя бизнес по повод Великден
Пролетта е тук, а с идването ѝ предстоят и едни от най-светлите празници в календара, сред които и най-големият – Великд...
Към статията5 лесни стъпки, с които да достигнеш купувачите си...
Откриването на целева аудитория е ключът към стабилните и нарастващи приходи от предлаганите продукти или услуги. Същевр...
Към статиятаФинансиране за твоя бизнес
Fintrade дава възможности за развитие на малкия бизнес. Нашата работа изисква да се доверяваме на клиентите си и знаем, че това си струва труда.