„Виртуална пробна“ съчетава традициите и модерните пазарни инструменти
Проектът е на пловдивската фирма „Мели М“ и ще бъде финансиран с 5 000 лв. от първото издание на конкурса ФИНТРЕЙД БИЗНЕС НАГРАДИ 2016
През месец
октомври тази година бяха раздадени наградите в първото издание на конкурса ФИНТРЕЙД БИЗНЕС НАГРАДИ, организиран от Финтрейд Файнанс АД. Големият победител в тазгодишната надпревара стана пловдивската фирма „Мели М“, чиято основна дейност е производството на фолклорни костюми, музикални инструменти и аксесоари. Тя спечели сумата от 5000 лв. за реализация на проекта си „Виртуална пробна“.
Компанията е създадена през 2005 г. от двете сестри Марияна и Софка Викиеви. Първоначално работят на ишлеме, а след това се преориентират към дизайн и изработка на учебни униформи и облекла за мажоретни състави. Все по-често обаче получават запитвания и за народни носии и си дават сметка, че на пазара има интерес към такъв тип облекла и започват да се занимават и с това. От тогава до сега микропредприятието се развива с бързи темпове.
Основният канал за реализация на облеклата е електронният магазин nosii.com. Предприемчивите дами бързо осъзнават, че съвременните пазарни тенденции са изцяло ориентирани към клиента и към неговите изисквания. Този процес се свързва с така наречената “пресонализация на облеклото”, при която производителите се стремят не да създават дрехи за масовия потребител, като шият един и същи модел в огромни серии, а да задоволят изискванията на отделния клиент. Така се ражда идеята за обогатяване на сайта на компанията с модул, в който потребителите могат сами да участват в дизайна на поръчваните от тях облекла.
„Виртуална пробна“ е проект, благодарение на който потребителите ще могат да създават свой модел национален костюм или отделен елемент от костюма (риза, престилка, сукман, пола, потур и т.н.). Приложението ще разполага с богата галерия от изображения и дизайни, като ще позволява клиентът да поставя на избран от него артикул съответно изображение от базата данни. Модулът ще разглежда всеки артикул триизмерно. Освен това, софтуерът автоматично ще изчислява крайната цена на продукта, което е важен ориентир за клиента и той в реално време ще може да прецени дали избраният от него дизайн отговаря на финансовите му възможности.
Благодарение на това гъвкаво приложение, клиентите ще могат да изготвят по свой дизайн и други продукти с етно характер като тениски, чаши, шапки, промо-продукти, сувенири. Собствениците очакват това да допринесе за увеличение на потребителския интерес и навлизане в нов пазарен сегмент: сувенири и аксесоари.
От „Мели М“ определят участието си в бизнес конкурса на „Финтрейд Файнанс“ АД като приятно предизвикателство, което са преодолели, благодарение на силния си предприемачески дух. Идейният проект на финалиста и победителя във ФИНТРЕЙД БИЗНЕС НАГРАДИ беше отличен и с почетен приз на медийното жури.
„Финтрейд Файнанс“ АД провежда инициативата ФИНТРЕЙД БИЗНЕС НАГРАДИ в унисон с мисията си да бъде съюзник на малкия бизнес.
Прочети още
Как да подготвиш своя магазин или сервиз за автомо...
Подготовката на твоя магазин за сезонните промени е от съществено значение, за да отговориш на променящите се изисквания...
Към статията5 съвета как да продаваш повече за Хелоуин
Независимо дали управляваш местна пекарна, магазин за дрехи или онлайн услуга, има ефективни стратегии, които можеш да п...
Към статиятаПодобри клиентската лоялност като използваш първия...
Първият учебен ден е важен момент не само за учениците и родителите, но и златна възможност за малките и средни бизнеси ...
Към статиятаФинансиране за твоя бизнес
Fintrade дава възможности за развитие на малкия бизнес. Нашата работа изисква да се доверяваме на клиентите си и знаем, че това си струва труда.