Полезни статии за Бизнес управление и стратегии
Как да промениш името на своята фирма в Търговския регистър?
Името на фирмата е ключов елемент от нейния бранд и идентичност. То е не само начин да се разпознае, но и важен фактор за възприятията на клиентите и партньорите. Често името на фирмата изра...
Към статиятаКак да увеличиш продажбите за 8 март Подаръци, които клиентите търсят
8 март е един от най-значимите търговски празници в годината, особено за бизнесите, които предлагат подаръци и услуги за жени. Този ден не само че отбелязва важен социален и културен момент,...
Към статиятаКакви стоки да предлагаш в своя магазин за подаръци и сувенири през празничния декември
Декември е месецът на подаръците и празничния дух, затова се очертава като чудесна възможност за магазините за подаръци и сувенири да увеличат продажбите си. С подходящо подбрани артикули мо...
Към статията5 стъпки за планиране на успешен месец декември в ресторантьорския бизнес
Декември е един от най-празничните месеци в годината, заради множеството имени дни, Студентския празник, Коледа и Нова година. Българите често събират близките си хора в уютни заведени...
Към статиятаКак да подготвиш ефективно своя магазин за дрехи за Черния петък
Черният петък се превърна в едно от най-големите търговски събития за годината, предоставяйки значителна възможност на магазините за дрехи да увеличат продажбите, да привлекат нови клиенти и...
Към статиятаКак да подготвиш своя магазин или сервиз за автомобилни гуми за успешен зимен сезон
Подготовката на твоя магазин за сезонните промени е от съществено значение, за да отговориш на променящите се изисквания на потребителите и да поддържаш бизнеса си успешен. Този период носи ...
Към статиятаКак да се справим с трудните клиенти без излишно напрежение?
Трудните клиенти са предизвикателство, пред което рано или късно се изправя всеки, работещ в сферата на обслужването. Независимо дали си част от малък, или пък голям бизнес, неминуемо ти се ...
Към статията7 начина, по които да мотивираш служителите си успешно
Успехът ти до голяма степен зависи от това, колко мотивиран е екипът ти от работници и служители да изпълнява своите работни ангажименти. Логично е, когато те са мотивирани и се чувстват доб...
Към статиятаПрепоръки от клиентите: защо и как да ги поискаш?
Препоръките на клиента не са без значение – защо?Препоръките на клиента, които могат да бъдат разбирани и като мнения за качеството на стоките и/или услугите, служат за да изградят доверие и...
Към статията