Подобри клиентската лоялност като използваш първия учебен ден
Първият учебен ден е важен момент не само за учениците и родителите, но и златна възможност за малките и средни бизнеси да
укрепят връзките с клиентите си. Междувременно, ако си пропуснал, виж статията, в която разглеждаме най-често допускани грешки в подготовката на бизнеса за първия учебен ден и как да ги избегнем.
А сега по темата – ако се чудиш как да го направиш, този блог е точно за теб. В следващите редове ти представяме няколко изпитани съвета как да подобриш лоялността на клиентите към бранда си, възползвайки се от важно събитие като първия учебен ден.
Създай лоялна програма
Една от най-ефективните стратегии за задържане на клиенти е създаването на т.нар. програми за лоялност. Предвид сезонността, те могат да бъдат специално насочени към родители и ученици.
Предлагай точки за всяка покупка, които могат да бъдат обменени за отстъпки при бъдещи покупки от обекта ти. Дори не е нужно да инвестираш в софтуер и системи, а само да разчиташ на въображението и творчеството си.
Имай предвид че програмите за лоялност не само стимулират повторното пазаруване, но и създават чувство на принадлежност у клиента към твоя бранд, стоките и/или услугите му.
Ето и още малко примери, които могат да ти послужат като вдъхновение:
● Събиране на точки – клиентите получават по 1 точка за всеки похарчен лев, например, или друга сума по твой избор;
● Награди – след събиране на определен брой точки клиентите могат да получат % отстъпка от следващата си покупка и/или пък тематичен подарък по този повод;
● Специални оферти – тук разнообразието е наистина голямо, в т.ч. допълнителни точки за покупки на учебни материали за определен период от време, индивидуални атрактивни цени и т.н.
Организирай специални събития
Организирането на специални събития около първия учебен ден може да бъде чудесен начин да привлечеш и задържиш клиентите, които ще посетят обекта ти именно в този период от годината.
Такива събития могат да включват безплатни уъркшопи, на които децата да развихрят творчеството си. Изработваните неща могат да са в съзвучие със сезона – красиви подвързии за учебници и тетрадки, различни украси и т.н.
Освен уъркшоп тип „направи си сам“, можеш да организираш и конкурс за есенна рисунка например или пък темата да е „Отново на училище“. С две думи, нещо, което да е свързано със сезона. Наградата може да е подаръчен ваучер, комплект с учебни пособия от книжарницата ти или друго по твой избор.
Подобни инициативи не само ще привлекат клиенти, но и ще създадат положителни емоции и спомени, които посетителите ще асоциират с бизнеса ти.
Предложи персонализирани услуги за групи от продукти
Включването на персонализирани услуги е в състояние значително да подобри клиентското преживяване и да увеличи лоялността към твоя бизнес. Удачен вариант е да предложиш услуги като персонализиране на ученически пособия с името на ученика. Също и създаване на индивидуални пакети с учебни материали, в зависимост от нуждите на всяко дете по предварителна поръчка от родител.
Персонализираните услуги са показател за особено внимание към клиента – фактор, който е основополагащ за установяване на дълготрайна връзка в отношенията бизнес-потребител.
Насърчавай обратната връзка
Насърчавай клиентите да споделят своите мнения и предложения след ползване на услугите ти и/или покупка в обекта ти. Обратната връзка е ценен инструмент за подобряване на услугите и продуктите, част от каталога ти.
За тази цел можеш да използваш набор от различни инструменти, в т.ч. и дигитални такива: онлайн анкетни форми, ревю в Google и други. Искайки обратна връзка от клиентите си, показваш, че цениш тяхното мнение и ниво на удовлетвореност. Също така би могъл да вземеш предвид препоръките им, с оглед подобряване на услугите и/или инвентара.
Финтрейд е твоят верен бизнес съюзник, когато имаш нужда от финансиране, за да реализираш идеите си! Виж специалните ни предложения!
Често Задавани Въпроси
Кои сме ние?
Финтрейд Файнанс е небанкова финансова институция, специализирана в кредитирането на микро и малкия бизнес. Наш основен приоритет е да осигурим достъп до финансови средства на широк кръг от представители на малкия бизнес в България.
Какво предлагаме?
Предлагаме разнообразни финансови решения в областта на кредитирането за бизнеса, основно категоризирани в три кредитни продукта – „Fintrade Оборот“, „Fintrade Plus“ и „Fintrade Инвест“.
Какви са критериите за кандидатстване?
За да кандидатстваш за кредит от Финтрейд Файнанс, е необходимо да представител на дружество или ЕТ, което развива дейност, независимо от сектора, в който оперира. Кандидатстването става само от името на юридическо лице или ЕТ.
Какви са ползите, ако взема финансиране от Финтрейд?
Получаваш финансови средства спрямо индивидуалните си бизнес нужди. В зависимост от избрания кредитен продукт, ползваш преференциални условия. Развиваш бизнеса си успешно с надежден кредитен партньор.
Прочети още
4 грешки, които да избегнеш при подготовката на би...
Периодът около първия учебен ден е един от най-вълнуващите и натоварващи в годината, както за родители и ученици, така и...
Към статията5 насоки как да стартираш успешен бюти бизнес
Бюти индустрията просперира. Студиа за красота, фризьорски салони, естетични центрове и т.н. се отварят сравнително чест...
Към статиятаКак да се справим с трудните клиенти без излишно н...
Трудните клиенти са предизвикателство, пред което рано или късно се изправя всеки, работещ в сферата на обслужването. Не...
Към статиятаФинансиране за твоя бизнес
Fintrade дава възможности за развитие на малкия бизнес. Нашата работа изисква да се доверяваме на клиентите си и знаем, че това си струва труда.